اهورا مزدا

اهورا مزدا اختصاص دارد به موضوعاتی درباره ایران، آیین زرتشت،موسیقی اصیل ،ادبیات و کلیه ی مباحث هنری

اهورا مزدا

اهورا مزدا اختصاص دارد به موضوعاتی درباره ایران، آیین زرتشت،موسیقی اصیل ،ادبیات و کلیه ی مباحث هنری

گفتاری از زرتشت

متن زیر را از سپندارمزد به امانت گرفتم

"اشو زرتشت"       ( هات ۳۱ بند ۸ )
ای مزدای بهترین ، به سوی من آی و خود را به من بنمای ، تا در پرتو راستی و اندیشه نیک ، سخنان خود را خارج از انجمن مغان ، به گوش دیگران نیز برسانم . باشد که آنچه بایسته ماست ، و نمازی که شایسته توست برای ما آشکار گردد .

ای خداوند جان و خرد هنگامی که در اندیشه خود تو را سر آغاز و سرانجام هستی شناختم .آنگاه با دیده دل دریافتم که توئی آفریننده راستی و داور دادگری که کردار مردم جهان را داوری می کنی

نظرات 15 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:59 ب.ظ http://behtarin.tk

سلام.نمیدونم در جواب اونایی که میگن دین زرتشت آتش پرستیه چی بگم.یعنی شعور اندازه یه نخود.
ایول به کارت ادامه بده

پردیس جمعه 15 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ

یکی هم این حرف را به من زد وقتی با تمام جرئت بهش گفتم از حیوان پرستی شما بهتر دیگه حرف نزد .
ولی این را هر شب می گویم :
ببخشش مرا اهورا مزدا اگر سرزمینت را می فروشن چیزی نمی گویم
ببخشش مرا اگر دخترانت را می فروشند چیزی نمی گویم
ببخش مرا ....

رسول یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:07 ق.ظ

با سلام و درود و عرض ادب فراوان
خدمت تو
دوست و همنویس خوبم
ازاینکه با وبلاگ خوب و صمیمی ات آشنا شدم
از تو ممنون و بر خود می بالم
بی آنکه بدانی و در خانه باشی
شبی را بر تو فرزند ایرانی میهمان بودم
و چه فرخنده شبی بود آن شب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آفرین .. آفرین و هزاران آفرین برتو باد
از اینکه می بینم
ایرانم
ایرانمون
هنوز فرزندان خلفی چون تو دارد
به خود می بالم
که فخر عالم و عالمیانم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من هم دو تا وبلاگ دارم
وبلاگ اولی من
مربوطه به مسائل فرهنگی
هنری
مشاهی ادب ... فرهنگ و هنر ایران و ....
گهگاهی هم دستنوشته های خودم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
و وبلاگ دوم هم متعلقه به فعالیت های گروه تئاترم
حتما از این دو وبلاگ دیدن کن
مطالب و اشعارم رو بخون و در مسابقه م شرکت کن... اگر هم دوست داشتی و از وبلاگهام خوشت اومد
نظرت رو درباره تبادل لینک بهم بگو

باشد تا حضور جوانان و اهل ادبانی چون تو
از عرصه هنر .. فرهنگ و تمدن این دیار کهن
تهی مباد
خدانگهدار

رسول یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ق.ظ

با سلام و درود و عرض ادب فراوان
خدمت تو
دوست و همنویس خوبم
ازاینکه با وبلاگ خوب و صمیمی ات آشنا شدم
از تو ممنون و بر خود می بالم
بی آنکه بدانی و در خانه باشی
شبی را بر تو فرزند ایرانی میهمان بودم
و چه فرخنده شبی بود آن شب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آفرین .. آفرین و هزاران آفرین برتو باد
از اینکه می بینم
ایرانم
ایرانمون
هنوز فرزندان خلفی چون تو دارد
به خود می بالم
که فخر عالم و عالمیانم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من هم دو تا وبلاگ دارم
وبلاگ اولی من
مربوطه به مسائل فرهنگی
هنری
مشاهی ادب ... فرهنگ و هنر ایران و ....
گهگاهی هم دستنوشته های خودم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
و وبلاگ دوم هم متعلقه به فعالیت های گروه تئاترم
حتما از این دو وبلاگ دیدن کن
مطالب و اشعارم رو بخون و در مسابقه م شرکت کن... اگر هم دوست داشتی و از وبلاگهام خوشت اومد
نظرت رو درباره تبادل لینک بهم بگو

باشد تا حضور جوانان و اهل ادبانی چون تو
از عرصه هنر .. فرهنگ و تمدن این دیار کهن
تهی مباد
خدانگهدار

رسول یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ http://bsarzamin.blogfa.com

بی سرزمین
www.bsarzamin.blogfa.com


گروه تئاتر پورتره
www.ppg.blogfa.com

roodi یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.r0odi.mihanblog.com

با درود به فرزندان ایران

لوگوی مخالفت با آب گیری سد سیوند

فقط کافی است کد را کپی کرده و در انتهای قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود قرار دهید

برای دریافت کد به این لینک مستقیم مراجعه کنید
http://anjomane-padeshahi.persiangig.com/document/save-pasargad.htm

زیلان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام

ممنون از وبلاگ خوبتون

خواهان تبادل لینک می باشیم
در صورت تمایل با ما تماس بگیرید

وبلاگ دختران مبارز

www.mobarezin2.co.sr

جوجو چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ق.ظ

خوب بود

نسیبه جون سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام کارت خوبه اگه بیشتر سعی کنی بهتر هم میشه هر چه میتونی از اهورا بنویس میتونی از کتاب اوستا برای اشعار استفاده کنی ممنون

۲۱/۱۲/۸۶

آبتین شریفی شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.turkey.blogsky.com

درود بر شرف تو

عسل سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام من به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم و خوشحالم در سرزمینی زندگی میکنم که اهورا مزدا نفس کشیده با تشکر از شما

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:02 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد