اهورا مزدا

اهورا مزدا اختصاص دارد به موضوعاتی درباره ایران، آیین زرتشت،موسیقی اصیل ،ادبیات و کلیه ی مباحث هنری

اهورا مزدا

اهورا مزدا اختصاص دارد به موضوعاتی درباره ایران، آیین زرتشت،موسیقی اصیل ،ادبیات و کلیه ی مباحث هنری

ایرانی بودن

                                                     (تو چقدر ایرانی هستی؟)

 من ایرانی زاده  شده ام، ایرانی  خواهم  زیست  و ایرانی  خواهم  مرد

 مهم نیست که تو به چه کیشی هستی  چه  زبانی داری و از کجا هستی

مهم اینه که تو ایرانی هستی .

تا حالا به داستانهایی که  درباره  پهلوانان  باستانی  میگن توجه  کردی

می بینی چه احساس غروری بهت دست میده،

وقتی توی  یه  کتاب میخونی  فلان سردا ر ایرانی با  نطق آتشـین خود

سربازان پارس را  به  وجد  آورد و  سپـاهـیان نور آنـچنان  بر دشمـن 

پست وپلید خود تاختند که در همان ابتدای نبرد پیروزی را جشن گرفتند

      راستشو بگو:چقدر اشک تو چشماتجمع میشه ؟ 

   حالا همه ی اینارو چند میفروشی ؟                                            

نظرات 7 + ارسال نظر
پویا ربانی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ق.ظ http://www.irankingworld.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز و خوبم (( ایران پادشاه جهان ))

دوست گرامی مایه افتخار من است که شخصی به مانند شما
از وب لاگم بازدید کند و من بسیار خوشحالم که با وب لاگ خوب
و جالب توجه شما اشنا شدم و همچنین ممنون از درج نام
وب لاگ من در قسمت پیونده های وب لاگ شما.
من هم متقابلا ادرس یو ار ال وب لاگ خوب و باارزش شما را
پیوند وب لاگ خودم کردم...

درباره این پست شما هم باید بگویم که از نظر من بسیار عالی
بود ایا ما فقط باید به معنای لغوی ایرانی باشیم یا به معنای واقعی ؟ خوب است که ما ایرانیان هر کجا که هستیم قلبمان
برای میهن عزیزمان بتپد...

موفق باشید............همیشه
ارادتمند شما: پویا ربانی مشهد ۲۱/۰۱/۱۳۸۵

ایراندخت دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ http://irandokht.tk

قطره ای از ان اشک و ذره ای از آن مهر را با چیزی عوض نخواهم کرد..
درود بر شما و سپاس از مهرتان در تارنامه ام. از آشنایی با شما و تارنگار زیبا و وزینتان بسیار خرسندم.
شاد و پیروز باشید در پناه یزدان

فرید پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ

وب لاگ قشنگتون رو می خوندم یک نکته ای به نظرم رسید و آون اینه که به نظرم ایرانیان الان خیلی از نظر فرهنگ و عام و هنر در وضع اسف باری هستند و لایق دلسوزی (مثل خود من) و دیگه این که کورش و داریوش و در کل همه ی گذشته ی ایران امروز میراث همه ی مردم دنیاست مال ما تنها نیست تازه اگر هم بود نمی بایست خیلی مایه ی فخر ما باشه چون اولن متعلق به گذشته است و دوم هم اینکه امروزه بسیاری اقوام خیلی بیشتر از ما همچون آن روزگار خوش زندگی می کنند و بلکه بهتر و سعادتمند تر. امیدوارم هیچ تعصبی تبدیل به روش زندگی و ایدئولوژی نشه به ویژه ناسیونالیسم وطنی که خیلی هم دیگه مفهوم روشنی نداره. پیروز و شاد باشید.

j_arsen سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ http://adroit163.blogfa.com

salam.webloge khoobi dary khosham oomad.age khasty too webloge manam nazar bede khoshhal misham.

اهورا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

کیر وناو قینتان

حسین شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ

بی شرف

اهورا دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://68ahora

سلام خیلی ممنون از وبلاگتون خیلی عالی زیبا و مفید بود بازم ممنونم ببخشید من با اجازتون این مطلبتونو برای خودم کپی کردم ...مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد